va??

om ni ska ha fler kidz lär du ju vänta tills du ammat klart alla barnen´?

va fan e de dr för komentar? vänta tills ja ha ammat klart alla barnen? jag ammar inte längre plus att alla barnen. jo jag ammar ju både james, leo, stella, kiara, rex och tea. och vi ska inte ha bebis precis exakt nu. jag vill fixa brösten först och lite sånt. jag vill göra det innan sommaren så ja kan gå runt och se het ut.



g har alltid velat operera brösten. så nu är det bestämt. jag ska boka tid för en konsultation. och sen får vi se hur det går efter det. man måste ju betala för skiten också.

shit de är fan jul snart. helt sjukt jag har inte köpt ett skit. linnea gav james en nalle som ser ut som en liten fotölj. jag och leo tänkt5e köpa ett akvarium til james i julklapp vi får se hur det går med det. men vi va på arken idag och james älskade att kola på fiskarna så de blir väl säkert ett akvarium till lillbubben.

leo fick sin förlovningsring idag också en billig silverring. men typ samma gravyr som min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0