julafton

det är james första julafton idag och han har redan fått massa presenter. leo åker idag till örebro. jag ska stanna här ensam. och vara ensam. eller jag är ju med james men.. vi r inte så juliga i min familj så jag ska mest sitta ensam. så de lär bli en del hej jag har tråkigt och bloggar. iaf ikväll.

James har redan fått...

en mobil. (jag vet att han har skit fula tapeter i sitt rum, de ska bytas)

en speldosa, typ as söt..

en overall.

och ett akvarium. han e typ helt
fascinerad av fiskar. de är inga fiskar i de än för man ska vnta typ 3 eller 4 dagar.

av min underbara pojkvänhar jag fått


skor

skor

och skor..

leo är sjukt trevlig och gosig på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0