julafton är slut

åh hej ännu en julafton är över. jag är inte en så julig människa och julen brukar aldrig bli riktigt bra för mig. innte den här julen heller. menmen

leo köpte blommor till mig. dom var fina.

james satt med sin gammelmormor

min mamma körde en "elli pose".pusspuss mammi

james är utslagen efter en hård julafton.

nu ska jag städa. hahhaa ni måste tro att vi har värsta städat hela tiden eftersom att ja skriver att ja ska städa jämt men så e de inte. jag städar väldigt långsamt och de blir typ aldrig klart. men mitt mål e att få jätte fint här tills leo kommer hem och att de ska finnas taklampor i alla rum vilket de inte finns nu. å ja jag ska helt enkelt få fint här en gång för alla och fösöka hålla de rent och snyggt. jag har sagt de tusen gånger men den här gången ska ja verkligen försöka för egentligen vill jag ha fint. och james kommer börja krypa snart och då måste man fan ha koll på sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0