ingen bra dag

de här har varit en jävla skit dag och jag vet att de bara kommer bli värre.
de började imorse när vi upptäckte  att dörren stod öppen och hundarna var borta. jag hade glömt att rex är mästare på att öppna dörrar. men sen kom hundarna aif tillbaka och jag har ingen aning om vad dom har gjort för bus.
a sen kom jag försent till barnmorskan som vanligt. hon sa att james huvud fortfarande är för stort. men att de har lagt sig på en kurva iaf.
sen satt ja hemma och james var grinig och jag va hungrig och då gick jag hem till mamma med rex. då kom de en gubbe och frågade om de där va hunden som va lös imorse och att han hade blivit påsprungen av honom. skit kul. jag fick dåligt samvete och fortsatte till mamma. sen kommer jag dit och jag blir på ännu dåligare humör för en sak jag inte vill skriva här. på vägen hem hittade jag ea.. de va ju bra men de va jobbigt för hon gick med mig hela vägen hem och rex ville leka med henne så jag rammlade i värsta nerförsbacken med barnvagn och allt men de gick bra.nu är jag hemma. james sover och jag vill sova. det är bio ikväl med alla mammor från föräldragrppen men jag orkar inte. verkligen inte 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0