igår och idag

igår: jag och mamma åkte till uppsala vi gick till babyland och köpte en babymatstol till james och massa strumpor. sen gick vi till rusta, där köpte vi handdukar och mattor sen åkte vi till ikea där köpte vi lampor och tusen handdukar för 2 kr styck. de går åt mycket handukar när man har en bebis som dregglar och spyr.
leo kom hem igår också hvi öppnade alla james julklappar som han hade fått från leos familj,

idag: jag har vaknat och tagit hand om james. jag har satt på en tvätt och lagt upp alla handdukar i skåpet. nu ska jag packa upp alla glas och sånt som leo fick av sin pappa i julklapp. sen ska jag plocka undan lite, väcka leo och tvinga ut honom på promenad med dogsen. ja tror att vi kanske ska gå på bio sen och se australia leo fick bio biljetter av mamma. men de beror ju på om någon kan passa james och om de finns platser kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0