houdini

rex lyckades låsa upp och öppna dörren igår kväll fast jag var hemma. och han och kiara sprang ut. vi har bestämt oss för att göra oss av med kiara. de enda felat med rex är att han öppnar dörrar men kiara är det svårt för mig att gå ut med. de har liksom blivit så att jag drar mig för att gå ut med henne. och de är ju inte bra för de blir ju synd om henne. och ja tror inte jag har orken att träna om henne att inte sticka efter katter kaniner, eller va aggressiv mot gubbar.
jag trodde faktiskt aldrig att ja skulle bli av med henne. hon e ju min lilla bebis. menmen. nu blir de ju bäst såhär. för alla inblandade. och jag vill inte att kiara ska föra över sina dåliga sidor på rex. jag ska träna lite med rex nu. sen så ska jag äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0