good morning

de va meningen att leo skulle stå på julmarknaden idag men han pallar inte så vi ska väl vara väldigt söndagiga och bara göra ingenting. eller jag ska städa.

det verkar vara väldigt många som reagerar på att jag ska göra brösten inte bara på bloggen utan IRL också. ja fattar inte riktigt varför. de är ju sjukt vanligt idag att fixa brösten och jag tycker faktiskt att man ska se så bra ut som man bara kan. och då kan man ju liksom också om man inte är rädd för operationer och har pengarna operera sig.
de som någon skrev att ja måste operera mig igen om jag amar igen. de tror ja inte riktigt på. de är inte som att mina bröst ser jätte olika ut från vad dom gjorde förr. och silikonet sitter ju redan i och jag ska ju ha bakom bröstmuskeln så. de blir nog no problemo. de är ju sånt man snackar om med dom på plastikkliniken så jag får väl se vad som händer.


nu ska jag iaf städa sovrummet. ja fattar bara inte va fan leo har gömt skurmedlet??!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0